Tuesday, May 26, 2009

SURPRISE PADA MALAM HARI

Semalam Baba balik kerja dalam pukul 9.00 malam... seperti biasa saya temankan le Baba makan... lepas makan saya basuh pinggan.... tengah basuh pinggan, Aniq pun datang sambil bawak beg kertas.... dia cakap " Mama... ni Baba kasi hadiah...". Confuse le saya.... hadiah amende pulak nih... cepatnya bagi hadiah Birthday... lagi 2 minggu birthday saya... agaknya Baba saje bagi hadiah cepat kot...
Nengok2 beg Baskin Robbins... kat dalam ada kotak cake.... Ohhhh... Baba beli Birthday cake rupanya.... awat laa awal sgt nak celebrate ni.....

Aniq dengan Nurul pun tak sabar nak merasa cake ni.... bukan selalu dapat makan ice-cream cake ni.... seronok rasanya....

Tu diaaaaa.... bukan main sayang nak potong... tapi apakan daya.... budak2 ni dah tak sabar nak makan..... terpaksalah dikorbankan jua....

Pastu tengok lagi kat dalam beg kertas tu macam ada card... ewah.... siap birthday cardlah.... saya pun baca lah.....

Punyalah terkejut.... rupa2nya bukan birthday card.... Happy Anniversary card... apalah punya pengor ko ni Izoe ooiiii..... Anniversary sendiri pun tak ingat.... isyyy...isyyy....isyyy....

Bebudak ni sambil makan cake sambil main dry-ice... dalam kotak cake tu diorang siap letak dry-ice untuk bagi cake tu sejuk dan tak cair.... so... budak2 ni apa lagi... main le dry-ice tu... benda jarang jumpa.... gitu le....
Berangan buat magic.... berasap-asap gelas ni...