Sunday, October 26, 2008

KOLEKSI SAYA

Kalau orang lain ada koleksi mangkuk kristal, barang2 kemas, koleksi painting, koleksi barang2 silverware dll, saya pulak cuma ada koleksi pemadam yang saya collect sejak dari zaman persekolahan iaitu seawal umur 7 tahun lagi... Maka, nilah koleksi saya kalau nak tengok... taklah banyak... orang lain punya lagi banyak sampai penuh satu bilik dengan drawers yang penuh dengan erasers yang bermacam-macam bentuk...geram tengoknya... saya punya cuma dalam satu kotak penuh je.. tapi takpe...ni just untuk seronok2 je...



Ni erasers dengan Disney characters.

Ni erasers bentuk pensel, crayon dan pen.

Ni pulak dalam bentuk cartoon characters.

Ni erasers dalam bentuk animals.... ada koala bear, pepatung, rabbit, whale, butterflies, etc.

Erasers bentuk Hello kitty characters.

Erasers dalam casing.


Erasers bentuk buah dan sayur.



Duit matawang Malaysia


Bentuk botol air dan susu

berus gigi, mentol lampu, jam, kompas, buku etc.
Baju, kasut dan beg tangan...

chocolate bar, ice-cream, gula-gula, lollypops...

kitchen utensils

slipper jepun

radio and cassette player, record